Układ hamulcowy
: Hamuje dobrze jak na tak przeciętne auto
3,0
Całokształt
Samochód jest całkiem ok, gdyby nie silnik. Równolegle mam wątpliwą przyjemność jeździć hybrydą 1.8 oraz tym trzycylindrowym "czymś". Silnik wyje, nie ma mocy ani na dole, anie w górnej partii obrotów. Przy jeździe pozamiejskiej w lekko górzystym terenie zdecydowanie sobie nie radzi, bardzo często trzeba redukować biegi, bo zwalnia mimo trzymania gazu w podłodze. Jeździmy maks w 2-3 osoby bez bagaży. Strach pomyśleć by było z kompletem pasażerów i bagażami.
Wrażenia
1,0
Silnik
Totalna pomyłka Toyoty. Bardzo uciążliwy silnik, sporo pali jak na swoje osiągi, nie widzę żadnych + nad hybrydą 1.8
1,0
Skrzynia biegów
Haczy, jest nieprecyzyjna, długość drążka jak w autobusie (a i obecnie tam bywają krótsze)
3,0
Układ jezdny
Prowadzi się ok, bez szału ale też nie szoruje bardzo szybko lusterkami po drodze
3,0
Karoseria
Miękki lakier rysuje się od samego patrzenia, bardzo miękkie blachy, trzeba uważać jeśli ktoś się oprze o auto może zostawić gniecenie!
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem ok, pomaga kamera cofania
4,0
Ergonomia
Tutaj jest dobrze, czasem mam problem z miejscem na telefon, ale poza tym wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych uwag, jak ma być ciepło to jest ciepło, jak ma być chłodno to chłodzi ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń całkiem ok, nikt nie narzekał z pasażerów
2,0
Wyciszenie
Do 120km/h jest znośnie, powyżej jest głośniej niż w 20-letnim Passacie B5
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest ok
3,0
Stosunek jakość/cena
Wolałbym kupić coś 4-cylindrowego konkurencji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problem ze stacyjką, naprawiony szybko w aso.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Toyota, więc może i dojedziesz wolniej i wkurzony na silnik, ale dojedziesz w ogóle.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VVT-i 125KM 92kW
[l/100km]