Zadziwiająco dobrze się prowadzi, silnik dośc liniowo rozwija moc jednak jak to w przypadku japońskich jednostek nie ma co kręcić powyżej 5000obr ponieważ nic już tam nie znajdziemy.
Plus za możliwość wyłączenia na stałe asysty pasa ruchu minus za całokształt instalacji elektrycznej tzn. Brak dostępu komfortu znanego niemieckiej konkurencji czy sterowania tempomatu.
We wnętrzu dość twarde zagłówki foteli mi szxsegolnie przeszkadza ren klin w desce po lewej stronie za kierownicą, zdecydowany brak schowków.
W sedanie lód zbiera się przy krawędzi szyby z klapa bardzo drażliwy temat
Ogólnie Ok wygląda na droższa i lepiej wykonana niż jest
Wrażenia
4,0
Silnik
Fajna jednostka spalanie na poziomie 8l
Nie słuchaj pi..nią innych wiele mniej się nie są
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze ze 6 jest fajna praca drążka na myśli przychodzi ta z civica type r
5,0
Układ jezdny
Auto naprawdę fajnie się prowadzi niestety nie da się wyłączyć układów wsparcia kierowcy
5,0
Karoseria
Ładna jest
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima sama się wykańcza w trybie auto jest to denerwujące
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Czego się spodziewać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VVT-i 125KM 92kW
[l/100km]