Corolla "2022" to całkiem przestronne i komfortowe auto. Silnik może nie powala mocą, ale do codziennej płynnej i w miarę ekonomicznej jazdy jest w sam raz. Skrzynia automatyczna jest mega komfortowa i przyjemna w użytkowaniu. Bardzo ładnie się prezentuje, w pakiecie tech i style - ma w zasadzie wszystko co potrzebne. Środek bardzo fajnie wykończony, ergonomia na przyzwoitym poziomie. Mam 186 cm wzrostu i miejsca mam wystarczająco na każdym miejscu. Bagażnik w sedanie jest bardzo przestronny. Moja opinia opiera się na pierwszych kilometrach po wyjeździe z salonu. Co do usterkowości - jeszcze za wcześnie na ocenę w tym zakresie. Poprzednim autem była Avensis T27 2.0 vvti (Prestige). Na chwilę obecną 100% zadowolenia z Corolli, serdecznie polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc i kultura pracy są na przyzwoitym poziomie, przy 3 cylindrach wałek wyrównoważający robi robotę. Do komfortowego przemieszczania się mocy jest w sam raz. Do wyścigów odradzam ;-)
5,0
Skrzynia biegów
eCVT w tym aucie sprawdza się rewelacyjnie
5,0
Układ jezdny
Corolla to całkiem komfortowe auto, w sporcie raczej się nie sprawdzi ;-)
5,0
Karoseria
Bryła auta trafia w mój gust, ale to pojęcie indywidualne. Jeszcze za wcześnie na opinię w kwestii zabezpieczenia antykorozyjnego
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność w aucie jest bardzo dobra, dodatkowo wspomagana jest czujnikami i kamerą wsteczną - jest bardzo dobrze.
4,0
Ergonomia
Obsługa jest na przyzwoitym poziomie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Corolla w swojej klasie jest autem naprawdę przestronnym
4,0
Wyciszenie
Jest OK
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VVT-i 125KM 92kW
[l/100km]