Szukaj

Oceny Toyota Corolla XII Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW od 2022

Podsumowanie 8 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota Corolla XII Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,48
średnia ocena z 8 ocen
10% lepiej od średniej w segmencie
88%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Toyota Corolla XII Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW od 2022

4,3
~Nicram
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Pod względem napędu jego dynamiki i ekonomii to auto spełnią moje oczekiwania. To nie jest auto do upalania. Super sprawdza się jako codzienny środek transportu. Opinie o "wyciu" silnika moim zdaniem są przesadzone. Owszem jak wciskasz gaz przy wyprzedzaniu silnik wkręca się na obroty ale jak jedziesz równo, a zwłaszcza na tempomacie jest cicho i komfortowo. Wspaniałym dodatkiem jest aktywny tempomat, który odciąża kierowcę i pozwala na...
4,8
~Ri.Co
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Byłem sceptyczny, przekonałem się po kilku miesiącach. Obecnie nie chcialbym już manualnej skrzyni - wczesniej jeździłem 1.5 z manualem. Wygoda, komfort i dla mnie satysfakcja z ecodriving-u, udaje się zamnkąć spalanie w cyklu mieszanym (bez trybu super emeryt) czasem nawet do 3L, ale najpierw trzeba nauczyć się wykorzystywać możliwości hybrydy. W trasie na odcinkach 200-300km udaje się nawet w granicach 4,5 na autostradzie ok. 5 L/100km....
4,5
~pszemo89
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Ogólnie jestem z auta bardzo zadowolony i szczerze wszystkim polecam szczególnie w czasie kiedy konkurencja ma silniki z gównolitu. Silnik na pośrednim wtrysku, działający w trybie Atkinsona, nie wysilony, wraz z przekładnią E-CVT, planetarną która jest bezawaryjna to wróży długą i bezawaryjną jazdę. Auto wygodne, trzymające się dobrze drogi na kołach R17. Tym autem trzeba nauczyć się jeździć i zrozumieć jak działa w nim układ hybrydowy. Ponad...
4,5
~Kuba
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Mam auto od niedawna, przejechałem trochę ponad 2tys. km głównie po S-kach i autostradach. Trochę mało żeby precyzyjnie określić awaryjność czy spalanie, ale chcę się podzielić pierwszymi wrażeniami. Wersja Style jest bardzo bogato wyposażona. Jak dla mnie brakuje tylko czujników martwego pola. Trochę mało ergonomiczne wnętrze - brakuje przede wszystkim dodatkowej półki na jakieś dokumenty, zwłaszcza że miejsce pod konsolą przy dźwigni biegów...
4,7
~Andrzej
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Samochód użytkuję zaledwie od dwóch tygodni, zatem piszę raczej o pierwszych wrażeniach, a te są bardzo pozytywne. Przesiadłem się do Corolli z Hondy Accord i spodziewałem się znacznego obniżenia komfortu jazdy, szczególnie iż wcześniej czytałem o rzekomej hałaśliwości tego auta. Tymczasem komfort jazdy jest jak najbardziej na plus. Przyspieszenie i dynamika samochodu również, a spalanie; REWELACJA! Brak zamykanych – zasuwanych schowków (poza...
4,8
~major2612
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Bardzo dobre auto spełniające swoje zadanie w 100%. W tym przedziale cenowym trudno znaleźć lepszą propozycję. Hybryda pod maska w najnowszej wersji robi dobra robotę, osiągi są znacznie lepsze niż we wcześniejszych wersjach, spalani jeszcze niższe. Najważniejsze zalety Corolli to niezawodność, niska utrata wartości i niskie koszty utrzymania. Pod względem komfortu można się czepiać kilku szczegółów, ale prawda jest taka, że w każdym aucie coś...
3,3
~radomir_debek
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
To moja pierwsza Toyota i raczej ostatnia. Liczyłem na więcej a dostałem wyrób totalnie rozmijający się z oczekiwaniami. Co nie oznacza, że auto jako całość jest tragedią.
4,9
~Marek
Toyota Corolla XII
Sedan Facelifting 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Posiadam wersję executive. Niczego nie brakuje
Toyota Corolla XII Sedan Facelifting