Układ elektryczny
: Imobilaizer to poraszka tzw. Pastelka w której ciągle trzeba wymieniać baterie. Możesz być zaskoczony jak nie odpalisz auta.
3,0
Całokształt
Nigdy więcej nie popełnię błedu kupując pseudohybrydę Toyoty! A tak na marginesie przyśpieszenie to totalna tragedia!!!
Wrażenia
2,0
Silnik
Bardzo głośny, spalanie to tragedia przy tak małej mocy, przyśpieszenie porażka.o
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez stopniowa silnik buczy, że nie da się wytrzymać w kabinie@
4,0
Układ jezdny
Raczej bez uwag.
3,0
Karoseria
Szału nie ma, mechanizm bagażnika z lat 80-tych.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra
3,0
Ergonomia
Slabiutkie wykończenie w środku, beznadziejne plastiki na drzwiach.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po tylną kanapą jakieś dziwne kratki z których leci ciepłe powietrze, chyba wentylacja baterii. W lato położyłem nie świadomie czekoladki i się rozpuściły - tragedia.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Taka sobie ,
2,0
Wyciszenie
Strasznie głośno, skrzynia bezstopniowa obroty przy 130-140 km to około 5,500 obr. Generuje straszny hałas _ tragicznie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez komentarza
3,0
Stosunek jakość/cena
Pseudohybryda i tyle w temacie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Non stop niewiadome problemy z imobilaizerem, linka klapki tankowania tragedia.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ciągle coś się psuje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]