Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla XII Hatchback

Mateusz, 3 lata temu
Silnik 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla XII Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny
Zawieszenie
Inne : Wykończenie wnętrza
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : To nie usterka, ale jakość multimediów mogłaby być lepsza
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z zakupu, za 99 tys. dostałem bardzo dobrze wyposażony samochód. Największe wrażenie zrobiło na mnie wnętrze, w wersji comfort z pakietem style + tech wszystko wygląda bardzo dobrze, materiały są lepszej jakości, jest sporo elementów skórzanych w tym również w fotelach, spory wyświetlacz za kierownicą, lepsze felgi 17', ledy. Samochód dobrze się prowadzi, jest bardzo precyzyjny, wcześniej nie jeździłem automatem a tym bardziej eCVT i to było dla mnie bardzo pozytywne zaskoczenie, zwłaszcza, że przed tym byłem najbardziej ostrzegany. Silnik faktycznie trochę wyje przy mocniejszym przyspieszaniu, ale nie jest to coś, co by bardzo przeszkadzało. Jeśli jednak ktoś lubi dynamiczną jazdę, to będzie podwójnie rozczarowany - raz, że przyspieszenie jest przeciętne, to nadmierne emocjonowanie się silnika może irytować. Ja akurat nastawiam się na oszczędną jazdę - wtedy silnik jest bardzo spokojny. W Toyocie otrzymałem rabat około 15 tys., tylko Ford oferował lepsze warunki, ale w tym przypadku wnętrze robiło gorsze wrażenie. Szukając samochodu z automatem i dość bogatym wyposażeniem trudno było zmieścić się poniżej 100 tys. i to już po rabatach. Do tego dużo systemów bezpieczeństwa, tempomat i asystent pasa działające od 0km/h to super sprawa, w innych markach trzeba za takie rzeczy dodatkowo zapłacić albo nie są w ogóle dostępne. Oczywiście jest też trochę minusów. Faktycznie brakuje miejsca z tyłu i na bagaż, ale ja mam poniżej 180cm wzrostu więc robie trochę dodatkowego miejsca :D Uważam, że multimedia są niskiej jakości, mała rozdzielczość (chociaż z pozycji kierowcy tego nie widać) uboga funkcjonalność i brzydki interfejs (bez porównania do np. Golfa). Na szczęście jest już apple car i android auto w standardzie. Przy prędkościach powyżej 120km słychać szum z przodu (słupki lub lusterka i nadkola), ale nic tragicznego, generalnie wyciszenie jest całkiem dobre poza jazdą autostradową. Uważam, że monitor martwego pola powinien być dostępny przynajmniej jako opcja we wszystkich wersjach, obecnie tylko w najdroższej konfiguracji, co jest dziwne, bo to nic specjalnie wymyślnego.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Słupek A trochę za bardzo ogranicza widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Toyota Corolla XII

Liczba wpisów: 22

Toyota Corolla XII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota Corolla XII Hatchback