Silnik
: Cieknąca skrzynia biegów po 73 tys. Ale zaczęła już cieknąć prawdopodobnie dużo wcześniej.
1,0
Całokształt
Miał być samochód na 25 lat a po 65 tys jest kaszanka łamana na skarbonkę. czy to oby na pewno nadal jest lider niezawodności?? Bardzo wątpię. Mam wrażenie że serwis tylko czekał aż skończy się gwarancja i wtedy poinformował że "coś tam pod silnikiem się poci". Pamiętajcie "Pańskie oko konia tuczy". Mimo kontroli w serwisie zawsze trzeba sobie wjechać na kanał i sprawdzić samodzielnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mułowaty ale jeździ.
1,0
Skrzynia biegów
Cieknie olej prawdopodobnie już od 65 tys. ( po ostatnim przeglądzie w serwisie Toyoty. ( a może i jeszcze wcześniej)
5,0
Układ jezdny
OK
2,0
Karoseria
Mimo że auto jest od zawsze garażowane od wewnątrz w komorze silnika rdzewieje.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Ukryte w schowku sterowanie do ogrzewania siedzeń. Jeśli zamknąłeś schowek Nieczytelny GPS, mimo że pokazują się na autostradzie strzałki i tek nie wiadomo gdzie jechać, zbyt mały kontrast i słaba logika. powinny być w różnych kolorach,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
3,0
Wyciszenie
Słabe przy 140 można śmiało wyłączyć radio.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Naprawa uszczelniacza w skrzyni biegów po 73 tys. będzie słono kosztować w serwisie.
1,0
Stosunek jakość/cena
To moja ostatnia Toyota.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie drobiazgi się nie popsuły. Poza urwanym czujnikiem ciśnienia w oponach, który też jest zrobiony bez pojęcia, VW ma lepsze rozwiąznia.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cieknąca skrzynia biegów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Valvematic 132KM 97kW
[l/100km]