Przeniesienie napędu
: Skrzynia multidrive nadrabia braki momentu obrotowego silnika.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: KOROZJA i miękki lakier
4,0
Całokształt
Auto przyzwoite do normalnej jazdy ale przysłowiowej d.... nie urywa jak to toyota.
Cena w stosunku do jakości zdecydowanie za wysoka. Ale jak ktoś potrzebuje auta które będzie użytkował przez okres gwarancji to polecam bo zero kosztów. Przytarła mi się na szwie skóra na siedzeniu kierowcy to sami zaproponowali wymianę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyzwoicie reaguje na gaz zwłaszcza z automatem tylko trzeba się go nauczyć
5,0
Skrzynia biegów
Do normalnej jazdy bardzo fajny ale jak już pisałem trzeba się go nauczyć
5,0
Układ jezdny
Felgi 17" niski profil na trasie trzyma się jak przyklejony
1,0
Karoseria
22 miesiące i ognisko korozji przy znaczku na klapie w okolicy zgrzein tylnej szyby z obu stron pierwsze ogniska korozji. Na kolorze białym od razu widoczne. Serwis nie marudzi tylko naprawia w ramach gwarancji ale jednak PLAMA na wizerunku. Ale podobno auta robione w TURCJI tak mają.
Komfort
5,0
Widoczność
Be zarzutu Dzięki kamerze bez problemu
4,0
Ergonomia
Poprawna
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogólnie bardzo dobrze poza okresem zimowym -20 jazda autostradą nie dogrzewa nóg i bardzo duża wada brak nawiewu na stopy dla tylnego rzędu siedzeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To nie ma problemów. Ja mam 190cm wzrostu siedzenie na maksa do tyłu a za mną spokojnie można usiąść
3,0
Wyciszenie
Do 100km/h ok ale na autostradzie 130km/h spory szum i wycie silnika
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poza kosztami paliwa i przeglądów zero kosztów dodatkowych.
3,0
Stosunek jakość/cena
Tu duuuuży minus za ogniska korozji
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko korozja
po 500km założona instalacja LPG i żadnych problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Valvematic 132KM 97kW
[l/100km]