Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla XI Sedan Facelifting

Pajak374, 3 lata temu
Silnik 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Toyota Corolla XI Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW 2016-2018 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo dobra konstrukcja.
Przeniesienie napędu : Automatyczna skrzynia spisuję się jak na razie bardzo dobrze.
Karoseria : Bardzo dobrze zabezpieczona karoseria "OCYNK"
5,0
Całokształt
Jestem posiadaczem Toyoty Corolli (E15EJ(a)). Auto mam w najbogatszej wersji jaką można było kupić z wszystkimi możliwymi dodatkami. Skrzynie biegów jakie były montowane w Tych autach od 2014 roku to skrzynie CVT z symulowanymi zmianami biegów. Różnią się jedynie generacją i drobnymi zmianami między innymi sterownikami. Auto prowadzi się fenomenalnie. Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie zmienić tego auta. W naszej rodzinie mam też wersie z 2014 roku też zakupiony nowy w salonie. Oba autka śmigają bez żadnych problemów mogę śmiało polecić.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bezawaryjny. Nie mam mu nic do zarzucenia.
5,0
Skrzynia biegów
Automat CVT z symulowanymi zmianami biegów. Ale to nie jest tak jak pomyślicie, Ta skrzynia jest dość inteligentna dobiera takie przełożenia by wycisnąć z silnika jak największą efektywność pracy. Przez co nie słyszymy non stop wysokich obrotów podczas przyspieszania.
5,0
Układ jezdny
Nowe auto więc jest perfekcyjne.
5,0
Karoseria
Na dzień dzisiejszy nie mam się do czego przyczepić zabezpieczone jest bardzo dobrze.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam 2m wzrostu i widzę wszystko. Nie mam się do czego przyczepić.
5,0
Ergonomia
Według mnie wszystko jest tam gdzie powinno być. Większość rzeczy można zrobić z guzików na kierownicy przez co nie trzeba nic macać. Guziczki od klimatyzacji są w wygodnym miejscu i bardzo dobrze wyczuwalne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń zamrożoną szybę roztapia bardzo szybko. A większość czasu i tam mam ustawione na AUTO z trybem SOFT
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moich wymiarach a mam 2m wzrostu jest dozo miejsca i bardzo komfortowo się siedzi za kierownicą. Sam za sobą siadam bez wciskania sobie kolan w oparcie. A fotel kierowcy mam na maksa odsunięty. Do tego z tyłu na środku nie ma tunelu jest całkowicie płaska podłoga. Dzięki czemu nawet osoba siedząca na środku podróżuje komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho jest w kabinie. Polecam opony klasy premium wtedy w środku jest jeszcze ciszej podczas szybszej jazdy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kloski hamulcowe, tarcze, filtry to w tej marce naprawdę przyzwoite ceny w stosunku do konkurencyjnych marek.
5,0
Stosunek jakość/cena
Posiadam najbogatszą wersje. Elementy mam obszyte skórą. Jak dla mnie jest bardzo komfortowo. w tej cenie jest na prawdę ok. I tak nie macam tego wszystkiego podczas jazdy. Podłokietnik i boczek na drzwiach mam obszyty skórą to jedynie tego dotykam.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie bezawaryjność to jak najbardziej słuszne określnie. Nic się nie psuje wszystko jest jak nowe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W naszej rodzinie są dwa modele jeden z 2014 drugi mój z 2017. W tym z 2014 Radio się samo wyłączało po słuchaniu muzyki z USB. Pojechaliśmy z tym do Toyoty i bez żadnego problemu zamontowali całe nowe radio. Do tej pory wszystko działa jak należy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1,6 Valvematic 132KM 97kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla XI Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Corolla XI Sedan Facelifting