jestem bardzo zadowolny nie spodziewałem się aż tak przyzwoitego auta w tej cenie
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na tylko 1,4 i 90 KM to i tak żwawy, ale mocna turbo dziura, poniżej 1600 w ogóle nie jedzie. Właściwie nie nalezy schodzić poniżej 2 tys. obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Szkoda tylko, że nie 6 biegowa, poza tym bez zarzutu, niegi wchodzą niemal same, zero wysiłku, pełna prezycja.
4,0
Układ jezdny
Znowu jak na auto z zależnym tylnym zawieszeniem zadziwiająco dobrze trzyma się w zakrętach. Dość twardo zestrojone co akurat mi odpowiada. Cicho żadnych stuków mimo, że auto jest użytkowany w wymagających warunkach
Komfort
4,0
Widoczność
wysoki tył nieco ogranicza, polecam czujnik parkowania, działa bardzo dobrze.
4,0
Ergonomia
nie jest to lexus, ale jak na kompakta przyzwoicie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Toyota reklamuje Corolle "o klasę wyżej" i rzeczywiście po przesiadce ze starej Omegi nie mam wrażenia, że mam mniej miejsca wewnątrz, choć gabaryty zewnętrzne rzecz jasna miejsze. Przesiadka do Avensia nie wywołuje żadnych emocji - mam wrażenie, że nowej Corolli bliżej do Avensisa niż do swojej poprzedniczki
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 niestety to już nie to. Przy wolniejszej jeździe wewnątrz jest bardzo miło.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mi spala średnio 6, ale noge mam ciężką i jeżdżę głównie po mieści. Raz sie uparłem i postanowiłem sprawdzić ekonomicznośc na trasie. Jechałem równo z ciężarówkami 80 km/h, bez wyprzedzania i maksymalnie łagodnie. Wynik o 60 km jazdy - 3,3 l oleju napędowego na 100 km!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po prostu Toyota
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]