To moja druga ocena Corolli po 40 000 przejechanych kilometrów. Auto nie jest bez wad ale zdecydowanie przeważają zalety. Jest głośne powyżej 120 km/h, zawiasy bagażnika wchodzą do środka ... Ale za to jest przestronna, zgrabna i najważniejsze - bezawaryjna. Znakomicie spisuje się założona po zakupie inst. gazowa Stag 300. Spalanie nigdy nie przekroczyło 10 L/100 km, bez zanczenia co do rodzaju drogi. Przez te 2 lata wymieniłem 2 żarówki - to wszystko :) Naturalnie przeglądy wg przyjętych norm, nie w ASO, tylko u pana Henie. Koszty zatem są przeciętne. Samochód nie nosi śladów korozji. Zapłaciłem za niego dużo więcej niż inne auta z tego rocznika ale dziś wiem, że nie przepłaciłem. Łakomie spoglądam w stronę Avensisa III. Toyota jest godna polecenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak turbo, więc nie ma co marudzić. Na wysokich obrotach budzi się do życia.
3,0
Skrzynia biegów
Jest niedokładna, szybka zmiana biegów to raczej nie dla niej ...
4,0
Układ jezdny
Do 150 km/h po mieście jest bardzo dobrze. Dobra - na autostradzie :)
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Słabo z tym, od 120 zagłusza się radio. Powyżej 140 można go wyłączyć.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2 lata bezawaryjnej jazdy (40 000 km). Oby tak dalej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
[l/100km]