Przereklamowana marka, po 170 tys padła uszczelka pod glowica , koszt naprawy bardzo wysoki , nie mowie o ASO ciekaw jestem co na to eksert Zientarski ,
JAK na Toyote i w tym segmecie głosny w srodku , ergonomia tragiczna , dostep do komputera i inych udogodnien gorzej niz w Polonezie mechanizm szyb popuszcza, słaba widocznosc na boki , dla osob powyzej 176cm zły komfort wsiadania , po ustawieniu odpowiedniej pozycji fotela za kierowca o wzroscie 176 , ciasno.
Spalanie rozne , od 5-10 litrow na trasie , po miescie okolo 8 w dni powyzej 5stopnie, uzytkowuje auto po miescie krotkie trasy wsiadanie wysiadanie wiecznie na ssaniu hahah ,przy temp.0 stopnie 10l/100 . Komfort jazdy sredni jak na 2008 r , wygodne w poruszaniu sie po miescie , wiecej info mge podac na emaila , wloczylj@wp.pl
Wrażenia
3,0
Silnik
dynamiczny fajnie sie zbiera łakomy na paliwo,brakuje 6 biegu, gdyby nie ta uszczelka pod glowica nie narzekał bym na jakosc tego silnika
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia jak skrzynia krotkie biegi , lecz mozna gonic po obrotach hahah ,
4,0
Układ jezdny
Taki sobie jak zawieje lekko to zaraz to czuc ze znosi
Komfort
2,0
Widoczność
Z przodu , widocznosc w zaleznosci jak se kto fotel ustawi , na boki tragedia,na tył nawet oki
1,0
Ergonomia
szkoda słow , 2008 r a ergonomia jak w maluchu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w normie szału niema
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przy wzroscie 176 na miejscu kierowcy czuje sie jak w puszcze ,ale po dłuzszej chwili efekt zanika i moze byc
2,0
Wyciszenie
Oj , tu sie nie popisali , chodz ne jest zle , nalezy pilnowac odpowiednich opon
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak juz cos poleci cza miec gruby portfel ,
2,0
Stosunek jakość/cena
niewarto przeplacac za toyote, przereklamowane auto tek klasy i wtym segmecie Zientarski gluppoty opowiada
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
eksplaatacyjne
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poszła uszczelka pod glowica przy 173 tys
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
[l/100km]