Inne
: Komfort jazdy na długich trasach (prowadzenie samochodu jest wyjątkowo mało męczące).
4,0
Całokształt
Za te pieniądze - chyba jednak nie można było lepiej trafić (wygląd, osiągi, marka (niezawodność)). Za większe kupiłbym coś, co przyspiesza poniżej 8 sekund do setki...
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność ma złe i dobre strony. O ile przy małych prędkościach małe samochody przyspieszają szybciej (np. spod świateł), o tyle przy wyższych prędkościach samochód wciąż \"stabilnie\" przyspiesza (co jest odczuwalne do 140-150 km/h). Innymi słowy wyścig z np. Yarisem 87 KM wygląda tak, że do 60-80 km/h jest się z tyłu, a przy 120 już daleko z przodu.
3,0
Skrzynia biegów
U siebie słyszę zmianę biegów (choć muszę się wsłuchać). To nieco dziwne..
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny i stabilny. Pewnie dzięki temu jazda na dłuższych trasach nie męczy.
Komfort
3,0
Widoczność
Z tyłu kiepsko (polecam czujnik parkowania) z przodu trudno ocenić, gdzie kończy się maska (nawet po dwóch latach użytkowania).
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie rozumiem negatywnych opinii, które wyczytałem na ten temat. To mój czwarty samochód i wentylacja działa najlepiej. (A jeździłem \"cywilizowanymi\" markami.)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie potrzebuje już większego samochodu... Podłokietnik świetnie się sprawdza. Z tyłu siedzę racze rzadko, ale uwag od pasażerów nie miałem.
4,0
Wyciszenie
Dobrze. Powyżej 4000 obrotów wyraźnie słychać silnik (Ale to nawet bywa miłe, zwłaszcza przy przyspieszaniu ;))
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po mieście - średnio. W trasie - dobrze.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód moim zdaniem celuje w wyższą klasę (wymiary i wykończenie wnętrza), a cenę ma jak zwykły, makowy kompakt.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padł silnik spryskiwacza reflektora.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
[l/100km]