Ocena kierowcy - Toyota Corolla X Sedan Facelifting
Bartek,
6 lat temu
Silnik 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Rok produkcji 2010
Przebieg:
145 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: brak
5,0
Całokształt
E15 (premium) to chyba najlepsza wersja jak dotychczas miałem. E16 którą dostałem z salonu z przebiegiem 5tyś km (był klaps w pupe) nie posiadała tego czegoś co ma e15. Od dwóch lat jedyne co należało wymienić to końcówki drążka i sprzęgło (jakby nie było elementy eksploatacyjne). Gdadajcie co chcecie ale 1zr-fae jest naprawdę udanym silnikiem i potrafi się zebrać w miarę przyzwoicie i uzyskać te 185 na czwartym biegu, a i skrzynia biegów jest naprawdę udana należy tylko wymieniać olej przekładniowy (syntrans fe) i biegi wchodzą małym palcem słysząc charakterystyczny klik. Mały minus to słyszalne wycie na biegach 1,3,5 przynajmniej na 3 corrolle i 2 aurisy jakimi miałem okazje jezdzić. Wnętrze auta bardzo komfortowe i co najważniejsze bardzo dobrze wyciszone. Klapa bagażnika mogła by mieć inaczej rozwiązane zawiasy ponieważ może być problem z upchnięciem bagażu po bokach. Na dzień dzisiejszy nie zamienił bym na żadne inne auto
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Valvematic 132KM 97kW
[l/100km]