Poza drobaizgami samochód niezawodny. Zdecydowanie dobra ocena. Silnik, układ jezdny, wyciszenie są zdecydowanie dobre. Hamulce, skrzynia biegów, widoczność na boki można by poprawić, ale to nie zmienia oceny, że są dobre. Bardzo ważne jest, że można polegać na niezawodności. Największy mankament to branie oleju i odrobinę za niskie zawieszenie (przynajmniej jak na polskie drogi). Generalnie za całokształt dałbym jakieś 4,55.
Wrażenia
4,0
Silnik
Cichy, znakomity zarówno w trasie jak i w mieście, na wysokich obrotach jest super. Jedyna wada to to, że od około 90.000 zaczął brać olej.
3,0
Skrzynia biegów
Nie jest idealna. Nie nadzwyczaj precyzyjna i czasem ciężko wchodzą biegi
4,0
Układ jezdny
Po protu nie mam zastrzeżeń
Komfort
2,0
Widoczność
Zła na boki z powodu słupków bocznych i zbyt nisko usadowionego kierowcy
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu. Bez polotu, ale bez zbędnych dupereli.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogłoby być znacznie lepiej. Bardzo często kłopoty z klimą.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na taki samochód przystało (sedan). Chciałoby się więcej, ale nie ma źle.
4,0
Wyciszenie
Zdecydowanie dobre.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ponieważ mam samochód produkcji japońskiej, to koszty są niezbyt niskie. Ale to cena za jakość i neizawodność. Mogłaby mniej palić w mieście (na trasie jest genialnie), ale to w równej mierze wina mojej nieekonomicznej jazdy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie dobra proporcja. Po prostu warta swojej ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wycieraczki, lampki w desce rozdzielczej, osłona kolektora wydechowego. W sumie nic specjalnego.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od około 90.000 zaczął brać olej. Poza tym absolutnie nic.