Bardzo przyjemny dźwięk silnika i niezawodna praca. Niestety powyżej 3000 obrotów zaczyna być słyszalna ;-)
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje miękko, tak jak powinna
5,0
Układ jezdny
Słyszałem wiele opinii, że corolla ma za miękkie zawieszenie. Przyznam się szczerze, że nie rozumiem tych oceniających. Zawieszenie jest doskonałe, miękkie - samochód płynie a nie skacze bądź galopuje - o to przecież chodzi, nieprawdaż?
Komfort
4,0
Widoczność
Tylna szyba ma tendencję do szybkiego parowania, poza tym doskonałość.
5,0
Ergonomia
Tak jak powinno być a nawet więcej :-)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo pozytywnie, choc tylnia szyba czasem męczy :-)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy i pasażera pięknie i idealnie, dla siedzących z tyłu ok, w miarę bardzo dobrze
5,0
Wyciszenie
Dla mnie bomba !!! Stawiam każdą corollę w temacie trzeszczących plastików w europejskich g. przeciwko corolli !!! Samochodzik do słuchania muzyki doskonały.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,8 pln/100 km w cyklu mieszanym
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakośc maxymalna, cena średnia - wypada na korzyść samochodu. Drugim samochodem będzie również corolla.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
114000 - wymiana piasty tylniej z łożyskiem (integralna wymiana w modelu z abs - piasta z łożyskiem), wymiana osłon drążków stabilizatora (gumeczki za 15 pln). Wszystko chodzi jak w nóweczce - polecam
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kiedyś miałem fiata cinquecento, he he he. Toyota zabija wszystkie samochody pewnościa , płynnością w prowadzeniu i niezawodnością.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 86KM 63kW
[l/100km]