Swietny samochod z dynamicznym, ale bardzo ekonomicznym silnikiem. Na wyzszych obrotach silnik potrafi naprawde pozytywnie zaskoczyc i wywolac usmiech na twarzy. Ogolnie autko bardzo niezawodne. Przez 10lat wymienione byly tylko czesci eksploatacyjne, tj. amortyzatory czy hamulce. To jeden z ostatnich prawdziwych japonczykow, dzieki czemu cieszy nas swietnymi materialami wykonczenia oraz niezawodnoscia. Polecam kazdemu!
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik pokazuje \"pazury\" dopiero po przekroczeniu 3500obr/min. Jest wystarczający do ekonomicznej a zarazem w miarę dynamicznej jazdy w maksymalnie dwie osoby. Przy 4-5 osobach w srodku jest juz bardzo ciezko wyprzedzic TIRa.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, troche zbyt krotkie przelozenia. Przydalby sie szosty bieg:)
5,0
Układ jezdny
Drogi trzyma sie niczym przyklejona do asfaltu. Pewne prowadzenie nawet przy wiekszych predkosciach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogloby byc troche wiecej miejsca w srodku. Mam 192cm wzrostu i dluzsza podroz (powyzej 250km) bywa meczaca.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zamontowana instalacja gazowa. Jadac w trasie samochodem zapakowanym 4 pasazerami, czesto z pedalem gazu wcisnietym do dechy, spalila 7,5l/100km lpg. Jezdzac dynamicznie, samemu, w trasie, normalnym rezultatem jest kolo 6,5l/100km lpg.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 86KM 63kW
[l/100km]