zakochalem sie i mimo ze sie przesiadam w inna marke - zawsze bede tesknil za żabą i zawsze je wpuszczal na skrzyzowaniach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przy wysokich obrotach bradzo elastyczny i silny - idealny na miasto
3,0
Skrzynia biegów
po 5 lata - biegi zaczely haczyć. dwa razy spalona tarcza biegow ale Ja nie potrafie pracowac sprzeglem.
5,0
Układ jezdny
Super zawieszenie - idealnie trzyma sie drogi, na zakretach sie nie przechyla. testowalem kilka samochod i nic lepszego jezeli chodzi o zawieszenie i wlasciwosci jezdne nie widzialem.
Problem jest z lacznikiem stabilizatorow - ktore sie szybko zuuzywaja - ale koszt wymiany jest minimalny.
Komfort
4,0
Widoczność
Co trzeba widziec to sie widzi i jest OK
5,0
Ergonomia
Pierwsze wrazenie jak przesiadlem sie z WV to poczucie ze wsiadlem do zabawki. plastikowo, pstrokato, wrazenie delikatnoswci. jednak z czasem okazalo sie to bardzo mylne. super rozmieszczeenie wlacznikow i super wytrzymalosc. W WV zaczely mi odkrecac sie srubki w drzwiach - w Tojocie nie mam zadnych problemow
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Glosna i male nawiewy, nie mam klimy i niestety to odczuwam.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest OK z tylu troche nisko dla pasazerow. Ale bagaznik taki ze spokojnie mozna tam przewieźć 6 pasażera.
4,0
Wyciszenie
przy duzych predkosciach jest jest kiepsko. ale przy spokojnej jezdzie jest super i przyjemnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przestalem liczyc niestety - po prostu porftel tego nie wymaga - od kilku lat nas talej trasie z ta samą czestotliwoscia odwiedzam stacje benzynowa i nic sie nie zmienia. ciagle tyle samo wlewam.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poza koniecznym z racji wieku i przebiegu rzeczami nic mnie nie zaskoczylo, nic nie odpadlo.
ps. gumy wokól refrektorow - ale mozna bez nich jezdzic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tarcza skrzyni biegow
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 86KM 63kW
[l/100km]