Układ hamulcowy
: zapieczone klocki hamulcowe, ale to moja wina :)
Inne
: rurka klimatyzacji się przetarła, trzeba było spawać
Układ elektryczny
: spaliły się niektóre światełka podświetlające np. wskażnik paliwa
5,0
Całokształt
niezawodne, jeden z ostatnich prawdziwych japońców następne wersje to już z UK czy Turcji nie umywają się do tego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Uwaga silnik 2.0 D4D 90KM, nie ma go w wyborze dla tej wersji !!!!
super elastyczność i zwinność
badania w ASO po ponad 200kkm - silnik trzyma parametry, wszystko ok
4,0
Skrzynia biegów
po 200kkm niektóre biegi lekko haczą ale ogólnie ok
5,0
Układ jezdny
super, bez zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
przód b. dobrze, trochę gorzej tył (liftback)
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, wykonanie b. dobre, materiały ok, nic nie skrzypi (samochód wyprodukowany w Japonii)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
może być, choć ogrzewanie w zimie dość długo dochodzi do siebie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
b. dobre jak na klekot pierwszego D4D
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie ok, b. długa trasa do
Bułgarii (ok 2500km) przez góry, non stop klima i 4 osoby na pokładzie + full bagaży - średnia 5,2l !!!
---------------
napraw zero, dosłownie zero jednak części dość drogie bo to japońska produkcja (min. podzespoły DENSO), szykuje się sprzęgło (ok 900zł ), rozrząd (ok 600zł)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne pierdoły typu przepalone podświetlanie wskaźników czy przetarta rurka klimy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 72KM 53kW
[l/100km]