Silnik
: Elastyczność i wytrzymałość ( solidne wykonanie i doskonałe materiały)
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto kupiłem 4-letnie z przebiegiem 104 000 kmi od razu założyłem instalację gazową.Teraz mam na liczniku 304 000 i przy silniku nic a nic nie było robione, oprócz no0rmalnych napraw eksploatacyjnych jak wymiana paska rozrządu. Silnik ten ma wielką zaletę- jest bezkolizyjny, dzięki czemu, gdy podczas jazdy zerwał mi się pasek(moja wina bo nie dopilnowałem terminu), wystarczyło odholować do warsztatu i założyć nowy.
4,0
Skrzynia biegów
Po przejechaniu 280 000 zaczął wyskakiwać 4 bieg podczas przyspieszania ale przejechałem następne 24 tys.km i nic więcej się nie dzieje. Silnik jest na tyle elastyczny, że zamiast 4-ki używam 5-ki.
5,0
Układ jezdny
Po przejechaniu 304 tys km jeszcze nie wymieniałem końcówek drążków- są w idealnym stanie mimo, że auta używam w 95 % do jazdy po mieście (dziurawe drogi!!).Gumy zawieszenia wymieniałem raz.Poza ty wszystko w zawieszeniu jest ok.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzenie silnika działa doskonale a widać to w upalne dni stojąc w korku - temperatura silnika jest zawsze na średnim poziomie wskaźnika. Natomiast szybko popsuły się plastikowe regulatory kierunku nawiewu w kratkach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa ( gazu) na średnim poziomie, chociaż w porównaniu do jazdy na benzynie, jest to duży ale bardzo ekonomiczny samochód, gdyż cena gazu od wielu lat jest na poziomie połowy ceny benzyny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu 14 lat eksploatacji samochodu jedyną poważną usterką było zacięcie się klucza w stacyjce.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 108KM 79kW
[l/100km]