Jednak co oryginalny japończyk, to oryginalny japończyk. Corolle z tego rocznika były sprowadzane do Europy z Japonii, bo ich jeszcze w naszym regionie nie sprzedawali. Podobnie było z niektórymi modelami Hondy i kilku innych marek. Z opinii znajomych te auta nie są do zdarcia, przy rozsądnej, normalnej eksploatacji. Jeśli chcesz autem jeździć, nie inwestować zbyt w auto, nie wydawać majątku na paliwo; nie jest twoim celem chęć pokazania się z super autem, ściganie się na trasie i nie musisz podbudowywać wozem swojego ego. To auto jest dla ciebie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutu. Stosunkowo słabo przyspiesza, ale przy tej pojemności i tak rewelacyjnie.
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi gładko. Wsteczny wchodzi opornie.
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się nawierzchni, m.in. dzięki niskiemu zawieszeniu. Za to w mieście trochę to przeszkadza - trzeba uważać na krawężniki. No ale coś za coś.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze, ale tylko dlatego że kombi. Przy innym nadwoziu bardzo dobra - sprawdzałem.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja sprawna i wystarczająca. klimatyzacja działa bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy b.dobra. Dla pasażerów - nieco gorzej, ale w tej klasie i tak nieźle.
5,0
Wyciszenie
Głośno robi się przy > 130 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 8-8,7/100km, trasa 5,4-5,9/100km przy średniej prędkości 90-100km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
Takie autka chodzą po 8-12 tys.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na auto z takim przebiegiem i tak wiekowe, to bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez poważniejszych usterek przy takim przebiegu to rewelacja!