Zawieszenie
: od 2ch lat prawie codziennie z przelajowych skrótów. zadnych problemow.. to ze silnik jest swietny to juz wiedzialem wczesniej - wiec nie bylo to zaskoczeniem :-)
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
troche glosny. konikow troche malo.
3,0
Skrzynia biegów
za krotka 2ka. 5ka super zakres. w trasie brakuje 6ki
5,0
Układ jezdny
ok
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
na grzanie trzeba chwile poczekac, nawiew na najwyższym biegu zbyt glośny
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
opadajace tylne slupki przeszkadzaja osobom wysokim na tylnej kanapie. kiepskie mocowanie pasow z tylu - mi oceraja szyje. z przodu ok. niezle fotele.
3,0
Wyciszenie
od 120 km jest raczej glosno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa przyzwoite: miasto 7,1 - 7,9 L (zona - ja) przy zalozeniu ze 30-40 % to korki. przejazd przez całą warszawe to wynik 6,5-6,8L. w trasie 5,5 L (predkosc 110-140 km/h). przy 105-110 km/h komputer wskazuje 4,3-4,5L. (wskazania komputera sa minimalnie zawyżone)
ceny czesci na srednim poziomie. drozej niz ford ale taniej niz VW. rekompensata jest bezawaryjnosc.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zdzraja sie problemy z podswietleniem deski i silownikami klapy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
delikatny wyciek oleju pomiedzy skrzynia a silnikiem (opisany w typowych slabych punktach). od 2 ch lat bez koniecznosci naprawy i dolewek w ciagu roku
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D D-4D 90KM 66kW
[l/100km]