To dobry wybór dla osób którzy nie będą oczekiwać mocy BMW, prestiżu Mercedesa i przestrzeni VOLVO. Auta nie kupię drugi raz bo szukam czegoś większego i zdecydowanie mocniejszego, co nie znaczy że nie doceniam walorów Corollki.
Wrażenia
3,0
Silnik
tak naprawdę to auto posiada silnik peugeota 1,9 D, nie ma go na liście, dlatego oceniam go w kategorii 2.0D. Mój jest słabszy (68 KM), słychać klekot zwłaszcza gdy jest zimny, spod świateł rusza cieniutko, za to jest elastyczny, na 4 biegu jeździmy w mieście od 40 do 65 km/h.
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu, choć czasem dwójeczka ciężej wejdzie.
4,0
Układ jezdny
uważam je za trwałe, wiadomo jakie są nasze drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu, choć słupki mogłyby być nieco węższe, ale generalnie OK.
5,0
Ergonomia
To nie merc C klasy, ale wszystko wydaje się być w odpowiednim miejscu, wygoda i komfort klasy średniej niższej, bez kompleksów!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jednak nie jest w stanie słodzić kabiny tak jak bym chciał, chłodzi i dzięki temu można podróżować po południu Europy, ale zmarznąć w środku się nie da. Ogrzewanie OK pod warunkiem że silnik się dostatecznie nagrzeje, a zimą to niestety trwa i trwa i trwa...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu może być, z tyłu gorzej, dzieciaki mi rosną i muszę się rozglądać za czymś większym..
3,0
Wyciszenie
Słychać silnik, przy 120 zaczyna szumieć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bez osiągów, trudno żeby dużo piło, jeżdżę spokojnie i jednak w mieście auto mogłoby mieć mniejszy apetyt na paliwo. W trasie natomiast OK. W mieście pali ok 7 do nawet 8 l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przytrafiła się nieszczelność pompy paliwa i zimą rano auto nie miało ropy więc nie chciało zapalić, nigdy więcej więcej mnie nie zawiodło. Wymieniam tylko elementy typowo eksploatacyjne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 72KM 53kW
[l/100km]