Silnik rewelacja, elastyczny mało pali. Początkowo bałem się że będzie mułowaty bo to oczywiście silnik wolnossący, ale tak nie jest. Moim zdaniem lepszy niż benzyniak 1,4 75 KM w golfie 4.
4,0
Skrzynia biegów
Tylko coś czasem trójka ciężej wchodzi.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry na nasze drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę przeszkadza przedni słupek
4,0
Ergonomia
Nie tak wygodnie jak w citroenie ale może być.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lipa. Szyby parują, nie da sie ich nigdy do końca odparować. Nawet na trasie. Ciepłe powietrze leci dopiero przejechaniu 10 km. A wieje z tych wentylatorów co kot napłakał. Co najśmieszniejsze to to że gdy puszcze ciepłe powietrze na szybę to pozostałe wentylatory trzeba zamknąć bo leci z nich zimne powietrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu nie jechałem. Z przodu może być jak na wersję 2/3 drzwi jest w miare ok.
5,0
Wyciszenie
Wystarczy że włączę cicho radio i prawie nie słychać pracy silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miałem wcześniej citroena w gazie. Corolla wychodzi mi 3 zł drożej na 100 km po mieście. Na trasie taki sam koszt.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem w Belgii za około 12 tyś zł w przeliczeniu. Była by to świetna cena gdyby nie wydatki poniesione w Polsce czyli nasze opłaty kochane parę groszy zapłaciłem także za transport na lawecie do Polski i ubezpieczenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 72KM 53kW
[l/100km]