Przeniesienie napędu
: 6 biegowa skrzynia to jest to!
5,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód. Jestem zadowolony, że go kupiłem. Mam wersję G6 z sześciobiegową skrzynią.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo cichutki. Czasami nawet wydaje mi się, ze nie chodzi i próbuję odpalać jeszcze raz.
W miarę elastyczny - jednak to nadal japończyk.
Piękny dźwięk głównie na 1 i 2 biegu.
4,0
Skrzynia biegów
6 biegów, krótkie przełożenia. Wszystko byłoby ok gdyby nie ten wsteczny. Do tej pory mam czasami trudności we wbijaniu.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Cichutko.
Trochę zaczynają tłuc się plastiki.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Napraw poważniejszych nie miałem. Uszczelniacz przy przekładni kierowniczej i w sumie nic więcej. Części nie są drogie, z tego co się orientuję. Nic poważniejszego nie musiałem na szczęście robić.
Pali... nie dużo, nie mało. To w końcu 1.6 110 KM. Musi swoje zjeść. Szczególnie z klimą.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie dałem mało. Bo w sumie 15 tys. z opłatami. Ale książka serwisowa do ostatniego kilometra. Za te same pieniądze można mieć np. Hondę Civic.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padł uszczelniacz przy przekładni kierowniczej. Oprócz tego poluzowała się osłona od katalizatora. Czyli pierdółki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem żadnej poważnej usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 110KM 81kW
[l/100km]