Silnik
: Cichy i zrównoważony;) Nie do zdarcia. Teraz się takich nie robi.
5,0
Całokształt
Auto niezawodne. Czy można chcieć więcej?;) Oczywiście są bardziej komfortowe wózki, ale mi pasuje sytuacja, w której moje auto po prostu jeździ, a nie stoi w warsztacie, bo coś w elektronice znowu siadło.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nie do zdarcia. To mój pierwszy samochód -odkupiony w 2008 r. - więc de facto uczyłem się na nim jeździć. Dzielnie znosił wszelkie błędy, na drodze,mimo że nowsze samochody mają już inne osiągi, wciąż pozwala na swobodną i dość dynamiczną jazdę.
4,0
Skrzynia biegów
Wytrzymała. Czasem problem z wrzuceniem wstecznego, ale poza tym bez problemów. Bardzo dynamiczna trójka,najlepszy bieg w trasie do wyprzedzania.
4,0
Układ jezdny
To średniej wielkości auto czasem potrafi nieco zarzucić kuprem, zwłaszcza załadowanym. Ale to kwestia wyczucia i przyzwyczajenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Trudno tu mieć poważniejsze zastrzeżenia, trzeba tylko pamiętać o ...kuprze;)Mi się zdarzyło na samym początku, a i pierwszemu właścicielowi pomoć też.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Nie ma tych rzeczy za dużo - to stara japońska szkoła prostoty i nie zawracania głowy zbędnymi dodatkami. Na desce i w okolicach kierowcy parę podstawowych wskaźników, radio (ja akurat zrezygnowałem z fabrycznego, bo jednak era kaset minęła dość dawno;). I nic więcej mi nie trzeba, a i popsuć się nie ma co. A jakość tapicerek -przecież zwykłych, nie żadnych skór- jak dla mnie mimo upływu lat super.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych zastrzeżeń. Klima i nawiew działają jak trzeba. Większy problem z tyłu -w deszczowe dni ostro zaparowuje tylna szyba i najlepiej ją przetrzeć.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To akurat nie jest najmocniejsza strona corolli. Jestem wysoki i jako kierowca nie narzekam (z pasażerem to wygląda podobnie), ale z tyłu jest trochę gorzej, nie ma co kryć. Osoby ponad 180 cm na tylnym siedzeniu nie będę podróżować szczególnie komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Dla mnie super, po zamknięciu okien radio słyszę bez problemu podczas jazdy z dowolną prędkością.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód bezawaryjny. Przez 4 lata nie poniosłem praktycznie żadnych kosztów poza niezbędnymi przeglądami. A i tak, bywało, że mechanicy zaglądali pod maskę i po prostu stwierdzali - tylko jeździć, tu nie ma się co psuć;) I się, odpukać, nie psuje. Nic.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nowe toyoty to już nie to, jestem posiadaczem auta z ostatniej niezawodnej generacji. Dlatego nie zamierzam się z nim rozstawać. Jeśli rodzina mi się powiększy, daj Boże, po prostu dokupię bagażnik dachowy i tyle:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Japońska prostota i wygoda. Tu nie trzeba rozbierać pół auta, żeby wymienić żarówkę. Sporo rzeczy można zrobić samemu, jeśli już coś się popsuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 4 lata na szczęście nie stwierdziłem, auto nie zawodzi w każdych warunkach. Nawet karoseria nie ma żadnych śladów rdzy w widocznych miejscach, po 12 latach!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 VVti 96KM 71kW
[l/100km]