Karoseria
: Wszędzie rdza pomimo pewnej bezwypadkowości auta
Silnik
: Łańcuch rozrządu
3,0
Całokształt
Samochód po prostu przeciętny. Wszystko jest w nim w miarę dobre ale nic nie jest wybitne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik rzeczywiście jest bardzo trwały ale ma dużo niedoskonałości, które trzeba mu wybaczać. Samochód miałem praktycznie od nowości więc mam pewność dobrego serwisowania, a mimo to silnik lubi brać olej szczególnie przy wysokich obrotach. Układ vvti z łańcuchem rozrządu jest po prostu awaryjny. Spalanie jest wysokie w mieście ok 11 litrów i wysokie na trasie. Oczywiście można spalić w trasie 5l/100km ale jak się jedzie koło 80km/h. Jakakolwiek szybsza jazda kończy się wyższym spalaniem oleju jak i benzyny ponieważ skrzynia jest krótka i tylko 5 biegowa więc jadąc trasą szybkiego ruchu czy autostradą z maksymalną dozwoloną prędkością (130-140km/h) silnik ma już koło 4000 obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i trwała. czasami problem z wrzuceniem wstecznego ale nawet w instrukcji jest o tym mowa.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Jazda z prędkością powyżej 100km/h wiąże się z krzyczeniem do pasażera.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Praktycznie brak poza hamulcami bębnowymi i zawieszeniem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awarie układu vvti i łańcucha oraz branie oleju.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 VVti 96KM 71kW
[l/100km]