Przeniesienie napędu
: Skrzynia biegow chyba jest najlepsza jego strona, wszystko miekko, plynnie, pewnie i przyjemnie, przydalaby sie 6, przy 140 pali tyle samo co przy 180.
5,0
Całokształt
Lubie ten samochod, jest oszczedny i bezawaryjny, nie jest mulowaty, ale szalu tez nie ma pod wzgledem dynamiki, jednak narzekac nie ma co.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony za 9000, nie wiem czy to duzo, ja jestem zadowolony, wyglad tez fajny, ze spojlerem wiec troche udaje ze jest sportowy, w srodku bez ekstrawagancji, chociaz zegary moglyby byc fajniejsze, ciezko o lepszy samochod do tej kwoty, kupiony w sumie jako jeden z kilku ktore rozwazalem i ciesze sie ze wybralem ten co mam.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jesli chodzi o drobiazgi to kupilem go z niedzialajaca tylna wycieraczka, silniczek do wymiany i bedzie ok, jest na gazie II generacji, wszyscy pisza ze vvti nie nadaje sie do gazu, niedlugo zbliza sie obowiazkowa homologacja butli, a wiec na gazie jedzi juz blisko 10 lat, jedynie co to swieci sie i swiecila zawsze kontrolka check engine i w niczym to nikomu do tej pory nie przeszkadzalo.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochod pod wzgledem niezawodnosci jest doskonaly, nic sie nie psuje, a przejechalem nim 5000km w 3 miesiace na dlugich trasach, srednio po okolo 300km w jedna strone. Wczesniejszy wlasciciel tez go zachwalal, a jezdzil nim glownie po miescie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 VVti 96KM 71kW
[l/100km]