Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla VIII Hatchback

esox, 13 lat temu
Silnik 1.3 i 16V 86KM 63kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 262 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Toyota Corolla VIII Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW 1997-2002 - Oceń swoje auto
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Auto do jazdy designem nie greszy, ale ten samochóe w dobrych rękach posłuży bardzo bardzo długo. Dlatego kupiłem drugi. Silniki świtnie znoszą gaz.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mimo ciężaru auta spisuje się świetnie, nie katuję go i przy tym przebiegu nie bierze oleum- ponad 200 000 na gazie.
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi delikatnie i precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Szybko przy dużym wietrze nie pojadę - wina prawdopodobnie przednich amorów i wyeksploatowanych sprężyn. Do 110 bezpiecznie powyżej rozpędzam się tylko przy bezwietrznej aurze.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto za kilka tysi, bo za tyle można dziś dostać rolkę- trafiając na dobry egzemplarz można cieszyć się niezawodnością. Z tyłu miejsca nie jest zbyt wiele, ale podrużuję tylko z żoną i szkrabkiem- także to podstawowe auto rodzinne.
4,0
Wyciszenie
Powużej 100 głośno- ten model tak ma.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa lpg 7-8,5 l/100, jazda mieszana 8l z tego 30% wrocław z jednej na drugą. Robię tym autem 35 ooo km/rok i się cieszę, że mam rolkę. Zresztą kupiłem drugą G6R niebawem przetestuję to napiszę co nieco. Potrafię rolką przejechać około 400km na 31l gazy mój rekord 452 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jak ktoś kupi od pożadnego poprzednika pojeździ. Ja kupiłem drugą G6R na razie 3 000 zrobiłem, wstawiłem lpg-sekwencję. Wprawdzie to inny samochód. Po 20 0000 jak będzie dobijał do 180 000 podzielę się opinią w kategori silnika 1,6 4A-fe Swojego starego lifta zostawiam- ma klimę wymienię przednie amory i dalej w drogę:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto już swoje przeszło choć- lista z tego co w nim wymieniłem będąć 3 właścicielem sztuka liftback z polskiego salonu zakup stan licznika 160 500 1) amortyzatory tył- 256 000 km 2) uszczelniacz na silniku koszt z robocizną 65 zł- 252 000 3) świece i kable 260 000 - ngk i takie były (kable były sumitomo - możliwe że nie wymeniane od nowości) 4)łączniki stabilizatorów 220 000 5)2 razy rozrząd 161 000 i 242 000 5) akumulator 6) żarówki + żarówki od liczników i pokręteł dodam, że auto ma ponad 200 0000 na gazie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ogólnie jak na auto 13 letnie- nigdy mi nie staneło, usterki jakie występują oceniam jako czysto eksploatacyjne- drogi mamy jakie mamy i niestety zawieszenie dostaje. Silnik jak na jednostkę benzynową dobrze eksploatowaną wytrzyma wiele. Pozostałe podzespoły są o nadprzeciętnej wytrzymałości co gwarantuje jakość. Kupuję tylko japońskie podzespoły ngk, ngt, kyb, mitsuboshi jestem przekonany o ich jakości.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 86KM 63kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Toyota Corolla VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota Corolla VIII Hatchback