Inne
: Auto do jazdy designem nie greszy, ale ten samochóe w dobrych rękach posłuży bardzo bardzo długo. Dlatego kupiłem drugi. Silniki świtnie znoszą gaz.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mimo ciężaru auta spisuje się świetnie, nie katuję go i przy tym przebiegu nie bierze oleum- ponad 200 000 na gazie.
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi delikatnie i precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Szybko przy dużym wietrze nie pojadę - wina prawdopodobnie przednich amorów i wyeksploatowanych sprężyn. Do 110 bezpiecznie powyżej rozpędzam się tylko przy bezwietrznej aurze.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto za kilka tysi, bo za tyle można dziś dostać rolkę- trafiając na dobry egzemplarz można cieszyć się niezawodnością. Z tyłu miejsca nie jest zbyt wiele, ale podrużuję tylko z żoną i szkrabkiem- także to podstawowe auto rodzinne.
4,0
Wyciszenie
Powużej 100 głośno- ten model tak ma.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa lpg 7-8,5 l/100, jazda mieszana 8l z tego 30% wrocław z jednej na drugą. Robię tym autem 35 ooo km/rok i się cieszę, że mam rolkę. Zresztą kupiłem drugą G6R niebawem przetestuję to napiszę co nieco. Potrafię rolką przejechać około 400km na 31l gazy mój rekord 452 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jak ktoś kupi od pożadnego poprzednika pojeździ. Ja kupiłem drugą G6R na razie 3 000 zrobiłem, wstawiłem lpg-sekwencję. Wprawdzie to inny samochód. Po 20 0000 jak będzie dobijał do 180 000 podzielę się opinią w kategori silnika 1,6 4A-fe
Swojego starego lifta zostawiam- ma klimę wymienię przednie amory i dalej w drogę:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto już swoje przeszło choć- lista z tego co w nim wymieniłem będąć 3 właścicielem sztuka liftback z polskiego salonu zakup stan licznika 160 500
1) amortyzatory tył- 256 000 km
2) uszczelniacz na silniku koszt z robocizną 65 zł- 252 000
3) świece i kable 260 000 - ngk i takie były
(kable były sumitomo - możliwe że nie wymeniane od nowości)
4)łączniki stabilizatorów 220 000
5)2 razy rozrząd 161 000 i 242 000
5) akumulator
6) żarówki + żarówki od liczników i pokręteł
dodam, że auto ma ponad 200 0000 na gazie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ogólnie jak na auto 13 letnie- nigdy mi nie staneło, usterki jakie występują oceniam jako czysto eksploatacyjne- drogi mamy jakie mamy i niestety zawieszenie dostaje. Silnik jak na jednostkę benzynową dobrze eksploatowaną wytrzyma wiele. Pozostałe podzespoły są o nadprzeciętnej wytrzymałości co gwarantuje jakość. Kupuję tylko japońskie podzespoły ngk, ngt, kyb, mitsuboshi jestem przekonany o ich jakości.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 86KM 63kW
[l/100km]