Silnik nie budzi zadnych zastrzezen natomiast z kultura pracy jest zupełnie inaczej. Auto powyzej 3 tys obrotow jest piekielnie glosne i sprawia wrazenie jakby obroty silnika byly znacznie wieksze. Jesli chodzi o dynamike raczej przecietna silnik natomiast pracuje wzorowo.
3,0
Skrzynia biegów
Jestem posiadaczem dosyc rzadkiej wersji na naszym rynku G6 czyli z szesciobiegowa skrzynia ktora przy wspolpracy z osiemdziesiecioszescio konnym motorem radzi sobie przecetnie. Zle zestopniowana przekladnia wymaga dosyc czestej zmiany przelozen co w miescie bywa czasami uciazliwe. Dodam ze poprzez awarie mechanizmu roznicowego bylem zmuszony wymienic skrzynie biegow. Koszt 900 zl
4,0
Układ jezdny
Uklad jezdny bez jakichkolwiek zarzutów
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie Auta stawia go na odleglym miejscu w stosunku do europejskich konkurentów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Istotna zaleta toyoty jest przestronne wnetrze ktore w stosunku do wielkosci auta jest naprawde imponujace.
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa zaskoczytlo mnie niestety negatywnie. biorac pod uwage pojemnosc silnika i marke moim zdaniem zuzycie paliwa zdecydowanie za wysokie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zrobilem autem 37000 km. Wymienilem : skrzynie biegów, kompletne sprzęglo a takze przeguby. Sporo jak na niezawodnego Japonczyka
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 86KM 63kW
[l/100km]