Inne
: Że mając je prawie rok, z każdym miesiącem coraz bardziej je lubię.
4,0
Całokształt
No prawie doskonale, jest w końcu parę minusów, ale pomimo tego bardzo polubiłam to autko.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dzięki Corolli (także wcześniejszej wersji) wogóle polubiłam jazdę autem, która wcześniej (zwłaszcza Puntami, Oplami) wydawała mi się mordęgą. Silnik naprawdę świetny, mimo 86 KM, czasem w trasie wyraźnie brakuje tych kilku koni by porządnie przyspieszyc, ale naprawdę to nie ma co narzekac, jak Corolka się dobrze \"nakręci\" to potrafi szybko śmigac i prawie \"płynąc\".
W mieście 86 KM jest idealne.
5,0
Skrzynia biegów
Działa bez najmniejszych problemów, czasem się zdarzy (1 raz na 10), że nie wejdzie wsteczny, ale podobno to normalne w japońskich autach, nie lubię też redukowac z piątki na czwórkę, bo zdarzyło mi się wrzucic dwójkę, ale to pewnie moja wina, poza tym biegi wchodzą jak po \"maśle\".
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, autko się świetnie prowadzi, czasem zarzuca tyłem na ostrych zakrętach (liftback), ale odkąd mną tak \"zarzuciło\", uważam i nie mam z tym żadnych problemów.
Komfort
4,0
Widoczność
Przez tylną szybę faktycznie niewiele widac, ale to kwestia przyzwyczajenia. Z przodu bardzo dobrze, natomiast z boku widocznośc się pogarsza w momencie, kiedy siedzi koło mnie pasażer, zdarzyło mi się, że naprawdę nic nie widziałam i było niebezpiecznie. Moze to kwestia ustawienia fotela pasażera - nie wiem, ale faktem jest, że muszę wtedy dodatkowo wytężac wzrok czy raczej się porządnie wychylac lub nawet prosic o pomoc siedzącą koło mnie osobę. Jest to naprawdę duży mnius.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, prawie idealnie.
Bagażnik ogromniasty.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogólnie autko bardzo szybko się nagrzewa i to jest duży mnius. Nawet przy temperaturze około 5 stopni w plusie jest ciepło i to bez włączania ciepłego nawiewu. Nie posiadam klimatyzacji, więc w lecie jest to spory problem, bo zimny nawiew praktycznie nie działa w takich warunkach, ale po ostatnich upałach mogę napisac, że w trasie spokojnie da sie wytrzymac nawet 30 stopniowy upał, w mieście natomaist jest już gorzej,ale jak dotąd też dałam radę. Poza tym w deszczowy dzień szyby strasznie parują, choc puszczenie ciepłego nawiewu szybko przynosi efekty.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu idealnie, i z tyłu prawie też. Posiadam liftbacka, który z powodu duzego bagażnika ma ponoc mniej mniejsca w tyle, ale siedząc tam zupełnie tego nie odczułam, a niska nie jestem.
3,0
Wyciszenie
Przy małych prędkościach jest bardzo cichutko, stojąc na światłach praktycznie nie słychac silnika, przy dużych prędkościach robi się głośno, poczatkowo wydawało mi się to nieznośne, ale się już przyzwyczaiłam, no i zawsze mam pod ręką dobrą muzykę, by trochę odsapnąc od ryku silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie przy bardzo ekonomicznej jeździe dośc niskie, w zakorkowanym mieście już znacznie gorzej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupując to auto naprawdę oszczędza się sporo forsy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co całkowicie niezawodna!
Drobne usterki to: odklejające się uszczelki przy światłach przednich, czasem też blokuje się zamek w drzwiach i muszę wchodzic do środka od strony pasażera i stamtąd odblokowac zamek przy siedzeniu kierowcy, co mnie kompletnie dobija, i nie wiem czemu tak się dzieje, bo ponoc poprzedni właściciel nie miał takich problemów. Poza tym rdzewieje przycisk zamknięcia maski co czasem utrudnia jej zamknięcie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd moja Corolka takich nie posiada.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 86KM 63kW
[l/100km]