Silnik
: prawie 450000km benzynowiec i nadal jeździ :) Wycieki niewielkie i trzeba dolewać olej, ale to było służbowe autko...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: zalewany przez wodę alternator
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Bez żadnych zastrzeżeń
4,0
Skrzynia biegów
W serwisie powiedziano mi, że przy takim przebiegu (445tys) tarcza sprzęgła nie da się już tak wymienić sama, ale wyrobiło się coś w skrzyni.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wysokim kierowcy i pasażerze, jak zwykle w tej klasie autach mało miejsca z tyłu. Ale to norma.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz mi stanęła na autostradzie A4- awaria elektryczna. Złodzieje z wrocławskiego serwisu na Legnickiej- jak się później okazało, wymienili tylko bezpiecznik 20A i skasowali prawie 900zł za naprawę. (Oczywiście mówili wiele fachowych przyczyn tej usterki).
Po 50km było to samo - znów się wyłączyła. Na szczęście współpracują z mobilnym serwisem, który uświadomił mi jaki to bezpiecznik. Tak wymieniając kilka razy ten bezpiecznik dojechałem 220km do domu... W Łodzi gdzie mieszkam, zaprowadziłem autko do warsztatu elektrycznego Pana Pawła Dąbkowskiego na ul. Pokładowej i tam wg zchematów elektrycznych
naprawiono izolację przewodów elektrycznych do sondy lambda. No i taka była przyczyna tej awarii, bo od tego czasu wszystko jest OK.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 86KM 63kW
[l/100km]