Wymiana tarcz, klocków, szczęk, amortyzatory, płyny i filtry, czyli czysta eksploatacja
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość krótkie 1 i 2, potem bardzo dobrze, głośny, ale to mała wada
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko samo wchodzi,
5,0
Układ jezdny
Autko bez wspomagania prowadzi się świetnie, manewry nawet kobiecie nie sprawiają fizycznych trudności, niskie zaiwszenia jak we wszystkich starszych Toyotach
Komfort
4,0
Widoczność
Żadnych zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
Cóż, fotele wygodne, przełączniki pod ręką (choć w tej wersji nie jest ich dużo ;) )
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jestem zimnolubny i praktycznie zawsze mam ustawione na minimum, co niestety często w lecie jest za mało ... ale to być może jest w stanie rozwiązać tylko klima. Za to nagrzewa się momentalnie co ucieszy ciepłolubnych
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kolumna środkowa delikatnie obrócona w stronę kierowcy, całkiem sporo miejsca z tyłu, podróż w 5 osób z bagażami nie stanowiłą problemu, autko jestnisko zawieszone a dach jest na przeciętnej wysokości co daje komfort dla osób wysokich
4,0
Wyciszenie
Po 10 latach uszczelki drzwi nieco świszczą, a silnik słychać dość dobrze, nie słychać żadnych stuków, nic się nie trzęsie, wertepy pokonuje cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rewelacja!!! W Warszawskich korkach Benzyna: 7,7, LPG: 9-10
W Trasie jeszcze lepiej:
Benzyna: 6,9, LPG: 7,8
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie spośród aut tej klasy można kupić młodszego o 2 lata Escorta (w połowie skorodowanego), czy Astrę (skorodowaną w 1/4) ale na pewno w stanie o niebo gorszym od Corolli
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówka podświetlająca zegary
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 XLi 16V 88KM 65kW
[l/100km]