Nie mam czasu i pieniędzy na przesiadywanie w serwisach i u mechaników, lubię jeździć tanio , nie rzucając się w oczy i w miarę wygodnie dlatego mam corollkę
Wrażenia
5,0
Silnik
aż miło posłuchać.najfajniej z 3 na 4 bieg
4,0
Skrzynia biegów
do przodu jak w maśle, przy wrzucaniu R brak płynności
4,0
Układ jezdny
OK może trochę zbyt miękka przy szybkim pokonywaniu zakrętów
Komfort
5,0
Widoczność
super wczesniej jeździłem fordem i VW bez porównania
4,0
Ergonomia
nie wszystkie wyłączniki podświetlane
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie super, wentylacja OK ,lekkie problemy z parowaniem tylnej szyby w czasie jazdy w deszczu ale skutecznie załatwia to chwilowe podgrzanie szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 4 osób super dla 5 jeszcze jeszcze.
Wygonie się śpi, przetestowane na długich trasach
4,0
Wyciszenie
na niskich obrotach niesłyszlna, aż niebezpieczna, przy 110 zaczyna być głośno ale nie przeszkadza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jazda na gazie rewelacja czasem nie odczuwam różnicy z 95 Pb bez porównania z innymi. Raz musiałem tylko kupić tylną lampę bo nieudacznik dostawczakiem rozbił plastik a na przeglądzie nie przeszło i kosztowało to w serwisie 400 zł mały szok. po 150tyś wymieniłem wszystkie 3 paski i olej w skrzyni biegów na jakiś podobno cudowny ale nie czuje różnicy.
4,0
Stosunek jakość/cena
jestem pod wrażeniem chociaż wcześniej wystrzegałem się myśli o kupnie japończyka. Analizując ceny giełdowe nie traci się aż tak wiele mimo upływu lat
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana : żarówka stopu tył. żarówka podświetlania tablicy rej., żarówka lampy przedniej lewej (światła mijania 2 razy) po 180 tyś trochę wyklepana uszczelka w drzwiach kierowcy, po 150 tyś smarowanie zawiasów i prowadnic drzwi , i gumki w tylnym stabilizatorze po 8 zł szt i nic więcej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych kompletnie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 XLi 16V 88KM 65kW
[l/100km]