Samochód kupiony niedawno. Od pierwszego właściciela, książka serwisowa, bezwypadkowy. po 215.000 km wymieniłem pasek rozrządu, który notabene był wymieniany przy 100.000 km, tylne amortyzatory (po raz 4 w historii samochodu), i jeździ. Samochód ma 222.500 km i w życiu nie były wymieniane amortyzatory z przodu. Przeglądy co 10.000 km. Jeden z ostatnich modeli produkowanych w Japonii. Numer nadwozia zaczyna się od JN1. Bzyka jak pszczólka. Nie ma nic lepszego za porównywalne pieniążki. Po prostu bajka.:-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Do tej pory jeździełem dieslami , więc trochę jestem rozczarowany elastycznością, no ale wiem że nie można wymagać od jednostki 16 zaworowej takiej elstyczności jak w dieslu. Poza tym moment mam przy 5400 obr/min więc nie mogę oczekiwać tego co w dieslu. Ale ogólnie super
5,0
Skrzynia biegów
Jest zajebista. Po 220.000 km biegi wchodzą jak masełko. Jetem w ciężkim shocku.:-)
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Jestem bardzo zadowolony.
5,0
Ergonomia
Co to jest ergonomia? Do Corolli wsiadam bez względu na model, i za chwilę wszystko mam pod ręką i na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie super, nie ma porównania z innymi samochodami. Wentylacja...... jak to wentylacja. Nie ma to jak klima.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie i małżonki to aż nadto.:-)
5,0
Wyciszenie
Zajebista. Na wolnych obrotach nie słychać silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,5 l/100 km cykl mieszany, do 5,5 l/100 km na trasie przy delikatnej jeździe. W mieście 7-8 l/100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zajebisty samochód za niewielkie pieniążki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdoły: 2 żarówki i praktycznie tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dla mnie samochód jedynie słuszny. Nie kupię w życiu żadnego innego. Chyba że będzie to następna, nowsza Corolla