Jest to moja druga corollka, pierwszą (1,3; 90 r. htb) jeżdziłem dwa lata przebieg 85 - 130 tys. koszt jedynej naprawy 50 zł. Tą, którą jeżdżę aktualnie mam od nowości. Egzemplarz bez awarii. Klocki i tarcze z przodu jeszcze oryginalne, podobnie akumulator - samochód stoi pod chmurką. Miałem do dyspozycji opla vectrę - koszt przeglądów nieporównywalny 5 do 10 razy drożej zależnie od rodzaju usterek w oplu
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo cichy, niskie zużycie paliwa od 5,5 latem do 7,5 zimą - stoi pod chmurką
5,0
Skrzynia biegów
prawie doskonały - trochę słaby na jedynce pozostałe biegi bez zarzutu - szczególnie 4 i 5
5,0
Układ jezdny
Wymiana amortyzatorów i szczęki na tyle po 110 tys. klocki i tarcze z przodu jeszcze oryginalne!
Komfort
4,0
Widoczność
Niska pozycja - czasami jeżdżę busem
4,0
Ergonomia
Brak regulacji kierownicy przód - tył i regulacji profilu oparcia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W upały marzenie to klimatyzacja, zimą doskonale
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu trochę mało miejsca dla wysokich pasażerów - mój fotej odsunięty prawie na max - kierowca OK!
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 zaczyna być głośny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żadnej naprawy - ewentualne wymiany eksploatacyjne
4,0
Stosunek jakość/cena
niestety w porównaniu do innych troche drogie - szczególnie te z Japonii