Mimo paru usterek oceniam bardzo dobrze. Po prostu ją lubię;-).
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje równo, nie ma z nim żadnych problemów. Zaczyna jechać po przekroczeniu 3 tys. obr/min. Elastyczność kiepska, by wyprzedzić szybko i pewnie trzeba zejść do 3 biegu (ale czego wymagać od 1,3ccm?)
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje poprawnie, nie mam żadnych zastrzeżeń.
3,0
Układ jezdny
Słabo wybiera nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
W każdą stronę bardzo dobrze.
4,0
Ergonomia
Wg mnie dobra, schowek mógłby być większy, no ale jak E-10 wchodziła do produkcji to o tym jeszcze nie myślano.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W aucie tej wielkości nie może być dobrze.
3,0
Wyciszenie
Do 100 km/h można jeszcze rozmawiać, powyżej trzeba krzyczeć, ale to raczej tylko moja rolka tak ma, gdyż uszczelka na przedniej szybie odstaje. Głośny silnik na wyższych obrotach - chociaż mi się to podoba.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Maksymalne spalanie 9,5 l/100km odnotowywałem jak dłużej stałem w korku niż jechałem...no ale odnotowałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Spalanie może nie małe, ale do przyjęcia, ceny części jak u innych, chociaż ważniejsze jest to, że aż tak dużo wymieniać nie trzeba...mam nadzieję, że tak zostanie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Osłona przegubu, gumy stabilizatora z tyłu...chyba tyle
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto 14 letnie a wymienione zostało:
1. Pompa wody (ok.135 kkm) - koszt nowego zamiennika 90 zł
2. Chłodnica (ok.140kkm) - koszt nowego zamiennika 250 zł
3. Miska olejowa (ok.140kkm) - koszt używanej części 150 zł
4. Bak paliwa (ok. 160kkm) - koszt używanego 150zł
plus ok. 600 zł za usługi,
w sumie ok 1250 zł to chyba nie tak dużo
Minusem jest brak dobrego zabezpieczenia przeciw korozji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 88KM 65kW
[l/100km]