Jako pierwsze auto, do miasto i niedalekie wyjazdy idealne. Mam do niego zaufanie, wiem, że na pewno odpali i dowiezie mnie tam gdzie musi, dobrze radzi sobie w upałach i przy dużych mrozach. Z uwagi na przebieg dolewam 300 ml oleju na 1000 km.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak to w japończykach trzeba wysoko kręcić, żeby efektywnie wyprzedzić, ale jak na obecną chwilę 75 KM w zupełności wystarcza, dynamiczne ruszanie czy jazda w pięć osób to nie problem.
4,0
Skrzynia biegów
Jak na 14 lat działa precyzyjnie, czasem trzeba poprawić wbijanie pierwszego i wstecznego biegu.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu.
Komfort
5,0
Widoczność
Dużo powierzchnia okien, niewielkie słupki boczne, widoczność bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Niewiele tu tego, ale za to radio jest bardzo dobrze usytuowane, wysoko, pod nawiewem środkowym, dzięki czemu spokojnie można w trakcie jazdy obsługiwać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na mrozie po 5 min czuć cieplejsze powietrze, to chyba dobrze...? Latem tylko szyby w dół i ewentualnie owiewki.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód zaskakująca dużo, tył raczej dal niższych. Bagażnik mógłby mieć bardziej płaską podłogę, bo nie wiem co projektant miał na myśli.
4,0
Wyciszenie
Do 130 km/h komfortowo.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalania ok 7-8 l, narzekam tylko na robociznę japończyków, części są niewiele droższe w porównaniu z niemieckimi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz żarówek drobiazgi się nie psują, bo nie ma co się psuć, mało elektryki w seryjnym wyposażeniu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Prócz elementów zawieszenia nic innego nie musiałem wymieniać
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V XLi 75KM 55kW
[l/100km]