Silnik
: Po prostu magia jak na tą pojemność i klasę samochodu. Można wyłączyć radioi się delektować japońskim brzmieniem.
5,0
Całokształt
Po prostu w swojej klasie nie ma równych. Toyota to marka nr 1.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny. Wysoka kultura pracy i elastyczność. Piękne brzmienie, duża moc i moment obrotowy. Japońska klasyka rzucająca silniki konkurencji do swoich stóp.U konkurencji, takie same osiągi mają silniki o pojemności dopiero 1.8, co wiąże się z dużo wyższym spalaniem.
5,0
Skrzynia biegów
Idealnie wchodzi każdy bieg, pracuję gładziutko i precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Precyzja jak na tą klasę idealnie. Wysokie czucie drogi i samochodu. Nawet bez wspomagania prowadzi się lepiej niż niektórzy konkurencii z podwójnym wspomaganiem.
Komfort
5,0
Widoczność
Idealnie wszystko widać. Lusterka tak samo.
5,0
Ergonomia
Wzorowo i ergonomicznie jak nigdzie in dziej. Suwaki od obsługi nawiewu może i są przestarzałe, ale są niezawodne i bardziej precyzyjne nawet od tych w Golfie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zaraz po odpaleniu, nawet po długim postoju, nagrzewa się strasznie szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę to super. Żaden inny konkurent nie oferuje tyle miejsca i przestrzeni.
5,0
Wyciszenie
W tamtych latach nie dbano o to nazbyt, poza tym to klasa średnia niższa. Na takie wyciszenie i tak jest cicho. Silnik pracuje klarownie i brzmienie ma super jak na 1.4.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomicznie czy na gazie czy nawet na benzynie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Idealnie samochody w cenie Golfa, który wypada gorzej pod wieloma względami.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak od nowości.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak od nowości.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V XLi 75KM 55kW
[l/100km]