Znakomity koń roboczy. Takich samochodów już nie produkują. Prosty w obsłudze i naprawach. Do silnika i świec nie zaglądane. Nigdy żadnej awarii instalacji elektrycznej. Przy takim przebiegu pali perfekcyjnie w zimie. Aż żal go sprzedawać. Chciałbym kupić corollę D4D 110 KM na fakturę, i chyba nic innego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie do wyścigów. Trochę za mało mocy bo chyba tylko 58KM, ale dość elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Niezbyt trwałe tylne amortyzatory, przód super.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja doskonała. Trochę długo nagrzewa się w zimie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodny z przodu i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichy jak na tradycyjny diesel
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio 5,6 l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo małe koszty utrzymania a warość pojazdu b. niska.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi, praktycznie nic poza częściami eksploatacyjnymi. Problemem jest korozja nadwozia - ale wiek !!! i był chyba wcześniej rozbity.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiódł, a jeżdżę prawie 7 lat i i 170 tys. km. Przebieg 400 tys. km, a może więcej??