Już takiego auta nie uda mi się kupić a szkoda. Nowe Toyoty z Europy nie oferują już takiej jakości ( częsci z byle kąd, słabszy montaż ) Warto się pytać o modele z Japoni.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 91 rok nikt nie zrobił cichszej jednostki, połowe cichsza niż TDI zewnętrzne jak i wewnętrznie, silnik elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
Cicha, lekka, precyzyjna zmiana przełożeń
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre amortyzatory nie wymieniane od nowości, miekko i konfortowo, żadnych skrzypień i trzasków, niespotykana sztywność wnętrza
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra na wszystkie strony (sedan)
4,0
Ergonomia
Żadnych bajerów, Japoński standard i perfekcja.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie to przpadłość wszystkich desli dłużej sie nagrzewa, ale dmuchawa jej jakość i praca to prawdziwe tornado czyli super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na te lata bardzo dobra, idealne proporcje w połączeniu z bagażnikiem 430L (sedan)
4,0
Wyciszenie
Można opisać tak. W stosunku do benzyny 1.4 do 80 km hałas jest minimalnie wiekszy przy 90 km hałas sie zrównuje a powyżej jest cichszy od benzyny
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W zależności od stylu jazdy i miejsca od 4,2 do 6 L
5,0
Stosunek jakość/cena
Czy można dziś znaleśc dobry egzemplarz (blacharsko). Największa wada to słaba blacha, nasze zimy i sól robią swoje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na 91 rok takiej jakości nie osiągnoł nikt. Pełna sztywność. Japończycy wyprzedzili Europe o conajmniej 10 lat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mechanicznych brak. Gdyby nie ta blacharka. Układ wydechowy mam od nowości.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 D 64KM 47kW
[l/100km]