Silnik
: Silnik zajezdzony - wiec wal korbowy byl poszlifowany. Od tego momentu - zero problemow z silnikiem, dynamiczny jak na takie stare auto!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdza. Lubi pordzewiec - nadkola, dół.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Dosc dynamiczny jak na swoj wiek - auto lekkie, silnik wystarczajaco mocny. Ekonomia benzyniaka jednak boli.
4,0
Skrzynia biegów
Slicznie chodzi. Przejscie z 2 na 3 - zgrzyt, ale mialem zajezdzone auto. Czasem wsteczny dawal opor, ale to auto ma 20 lat - wiec bez pretensji :)
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry - byl katowany na wroclawskich dziurach wiele lat. To oznaczalo wymiane WYLACZNIE oslonki przegubu i tylnich amortyzatorow. Niedawno (po 11 latach na polskich drogach!) przekladnia kierownicza zaczela marudzic i sciagac delikatnie w prawo.
Drobne poslizgi zima - wymagaja umiejetnosci krecenia kierownica, ale bardzo latwe do opanowania.
Warto zainwestowac w dobre opony (na supermaketowych - wiecej slizgania).
Odpornosc na nasze drogi - wyjatkowo duza. Niestety, czesci drogie.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko widac, slupki waskie.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne auto, wszystko w zasiegu reki. Jedyna co brak to oparcia dla lewej stopy obok sprzegla.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko sie nagrzewa, gorzej z chlodzeniem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto w swojej klasie - bardzo przestrzenna, nikt z tylu i z przodu nie narzekal, chyba, ze mial wzrost pow. 180 cm i dlugie nogi :)
4,0
Wyciszenie
Powyzej 100km/h halas byl... odczuwalny
:) To jednak stare auto.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9-10 w miescie, 6-7 w trasie przy dosc agresywnej jezdzie w cyklu miejskim z duza iloscia korkow i ekonomicznej jezdzie w trasie (90-110km/h) - benzyna to jednak benzyna.
Drogie sa czesci.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 75KM 55kW
[l/100km]