Silnik
: doskonała konstrukcja, czteropunktowy wtrysk w 91r był rewelacją
5,0
Całokształt
Doskonałe auto, konstrukcja z 91 roku do dzisiaj niezawodna. Daje poczucie fantastycznego komfortu psychicznego wynikającego z całkowitej bezawaryjności i bezpieczeństwa na drodze. Bardzo wdzięczne autko. Znam kilka osób, które je sprzedały i... bardzo szybko żałowały, że się przesiadły na teoretycznie lepsze samochody ,)
Wrażenia
5,0
Silnik
Ma tylko 75 KM ale w połączeniu z doskonale zestopniowaną skrzynią biegów zapewnia świetne osiągi. 100 km/h w ok.10sek mówi samo za siebie, prędkość max - nie wiem, bo wskazówka doszła do fabrycznych 180km/h i... autko chciało więcej ,)
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze dobrane przełożenia
5,0
Układ jezdny
Doskonały. Trwałość super jak na polskie drogi. Auto jest idealnie neutralne, w przypadku awaryjnego hamowania zapewnia całkowitą przewidywalność zachowania. Na zakrętach idzie jak przyklejone
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawne nawiewy, nawet brak klimy nie przeszkadza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobrze z przodu i z tyłu
4,0
Wyciszenie
Może być
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po 5 latach bezawaryjnego jeżdżenia wymiana klocków hamulcowych (wytrzymały 130 tys km!) wymiana gumowych łączników tylnych stabilizatorów, wymiana uszczelniaczy zaworów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem pięć lat temu za 10 000 i nie żałuję ani złotówki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek. Zuzycie wynikające z normalnej eksploatacji (przy przebiegu ok. 30 tys. km rocznie)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
A co to są usterki? (mam egzemplarz wyprodukowany w Japonii ;) )
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 82KM 60kW
[l/100km]