Rewelacja, bardzo wysoka kultura pracy oraz elastyczność- 1.6 po prostu stworzony do tego auta.Moja Corolka przy przebiegu 190000 miała już tendencję do podbierania niewiele oleju,podobno to standard w tym samochodzie.Mimo wszystko z silnik daję piątkę
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko płynnie wchodzi , no może trzeba opanować sztukę wkładania wstecznego biegu.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie poprawnie wybiera wstrząsy, moje auto jednak nie zachowywalo się rewelacyjnie podczas jazdy z dużymi prędkościami, na stacji diagnostycznej nic nie znajdowali więc uznałem to za standard.Ogólnie trochę za miękkie jak dla mnie
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu dobrze, do tyłu dobrze ( wersja 3D), slupki nic nie zasłaniają.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, no może pasy trochę za daleko umocowane- można się przyzwyczaić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moja wersja SI posiadała elektryczny szyberdach co ratowało sytuację w gorące dni, zimą troche dlugo się nagrzewał
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich siedzeniach fantastycznie, z tyłu ciasnawo
5,0
Wyciszenie
Nic dodać nic ująć, przy spokojnej jeździe cichutko , podczas dynamicznego przyspieszania przyjemny odgłos silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rozsądne zurzycie paliwa jak na 115 koni, serwis drogi ,a nawet bardzo drogi, w zasadzie nic mi się nie psuło więc daję 5
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic lepszego za podobne pieniądze nie mogłem kupić
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Corolla z Japonii - mówi samo za siebie.Nic się nie działo
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GTi 116KM 85kW
[l/100km]