bardzo bardzo dobrze bo mimo wieku autko minimalnie wzięła rdza tylko na progu przy tylnym prawym kole
ogólnie praktycznie bezawaryjnie, praktycznie bez rdzy...
jeśli autko będzie szanowane z pewnością posłuży na długie lata
Wrażenia
4,0
Silnik
elegancka praca, cichy, nic nie cieknie,jeżeli nie bedzie sie go zarzynac to posłuży spokojnie jeszcze dwa razy dłużej, powyżej 100 km/h dość głośno zaczyna iść, a od 110 przypieszenie jest już słabe (pewnie z winy małego silnika 1.3) ale do 165 dochodzi napewno, bo sprawdziłem :)
4,0
Skrzynia biegów
szkoda, że czasem trzeba drugi raz wrzucac wsteczny, bo nie zawsze wejdzie do konca
4,0
Układ jezdny
dość twardy i niektórym może to psuć komfort jazdy, ale jak dla mnie bardzo dobrze, bo mocno trzyma sie drogi i zbytnio nie znosi na zakręcie
Komfort
5,0
Widoczność
w zasadzie wszystko widać bez większych problemów, także przy cofaniu
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu :)
bez problemu znajdziemy każdy przłącznik który nas interesuje
aha, niektórych dziwi przycisk do spryskiwaczy w przełączniku kierunkowskazów, a nie we włączniku wycieraczek :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dość szybko sie nagrzewa i mocno wieje :)
ale, minusem jest to, że żeby szyby odparowały trzeba włączyć nawiew z zewnątrz lub najlepiej uchylić okna, choć w zimie jest z tym lipa :/
i to tak na kilka minutek
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 188cm wzrostu i nie ma problemu zajmowanie miejsca za kierownicą, w dodatku głową do dachu mam daleko :)
jest tak tylko przy maksymalnym wysunięciu fotela co niestety pasażerom z tyłu nie zwiększa komfortu jazdy, który i tak jest średni ponieważ mam wersje 3-drzwiową i Ci z tyłu nie mają za wygodnie na dłuższej trasie, bo po mieście jest jeszcze do zniesienia siedzenie w kucki :)
4,0
Wyciszenie
ostatnio zrobiła mi sie dziurka w środkowym tłumiku (ale to dlatego że wybitnie mądry poprzedni właściciel zaspawał usterke zamiast wymienić uszkodzoną część- koszty tego były by śmieszne) a tak dzięki jego ineligentnej naprawie musze zmienić calutki tłumik bo samochód coraz bardziej słychac a koszt tego to w serwisie jakies 700zl ale jesli ma sie części zamienne nie oryginalne to napewno zamkniemy się w połowie tej kwoty
Ogólnie chodzi cicho, spokojnie można rozmawiać jadąc 100km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy mieszczą sie w przyzwoitych, dość niskich kwotach, napraw nie ma zbyt wiele więc nie powiem ile kosztują :)
ja zmieniałem tylko pasek rozrządu wraz z napinaczami i innymi pierdołami i wyniosło mnie to poniżej 400 zl
a jest to wydatek raptem raz na 80tys km
co do spalania ja jeżdże dość agresywnie ale zamykam sie w 8,5 litra po mieście
5,0
Stosunek jakość/cena
no co tu mówić, auto w tym wieku i w tej cenie jest świetne i lepsze w 100% od jakichś fiatów, daewoo czy innego dziadostwa, młodszego o 5 lat...
bardzo dobry na 1-szy samochód
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no nie bardzo wiem do czego się przyczepić, może to że ostatnio miałem mały kłopot ze spryskiwaczami (nie chciało sie im działać) ale to pewnie przez małe zwarcie w przewodach przy zbiorniku z płynem do wycieraczek...
kłopot został szybciutko rozwiązany przeze mnie poprzez poruszanie tymi kabelkami i wszystko znowu działa :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
u mnie akurat jest sprawa z tłumikiem ale to mozna szybko rozwiązać
nic poza tym jak to toyota...
po 170000 km trzeba było wymienić uszczelki silnika bo zaczął brać za dużo oleju.. teraz jest idealnie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 82KM 60kW
[l/100km]