Wykończenie - źle spasowane radio z kokpitem. Odstaje na około 3 mm.
Poza tym niestety - strasznie skrzypi przedni schowek.
Naprawdę - spodziewałbym sięlepszej jakości.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę głośny.
Wyczuwalne wibracje (dla wprawnego obserwatora) w zakresie 1800 - 1900rpm.
Jednak dynamika, zużycie jak najbardziej oceniam na 5.
4,0
Skrzynia biegów
NIestety - aby wrzucić wsteczny czasami trzeba wysprzeglać. Z jedynką też się męczę, ale naprawdę to są jednostkowe przypadki. Ogólnie skrzynia dobrze spasowana. (Produkowana w Polsce, o ile się nie mylę)
4,0
Układ jezdny
No cóż - lewe koło stuka od nowości na nierównościach. Poza tym bardzo dobrze się prowadzi.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez komentarza.
5,0
Ergonomia
BRAWO.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
No cóż.
Moja klimatyzacja nie jest zbyt wydajna w upalne dni.
Zimą natomiast - długo się grzeje - jak to diesel.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie małe autko naprawdę przyzwoicie
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze. Ale od 120 km/h szum powietrza powoduje, że trudno rozmawiać, a radio trzeba podkręcać. Poza tym dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobrze. Fabryka nie oszukała. Pali tyle ile piszą w katalogu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena do jakości - całkiem przyzwoicie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
I tutaj ponarzekam:
1. żarówka w reflektorze prawym (2x) lewym (x1)
2. Stukanie w kole - w serwisie powiedzieli, że "to nic poważnego"...
3, Wewnętrzne podświetlenie konsoli środkowej - żarówka przepalona (x1)
Panowie Japończycy - trochę wstyd z tymi żarówkami.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]