Dobre auto do pracy, nie na pokaz.
Super dynamika i przy tym komfort.
Wrażenia
5,0
Silnik
To średnie auto z bardzo dużym dieslem,
moc-nie uwierzysz, że to diesel po prostu lata. Najlepiej 2000-3000 obrotów.
Wysoka kultura pracy, wydaje przy tym rasowy dżwięk i to mi się podoba. Bardzo elastyczny, duża moc przy minimum wysiłku.
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi super ci co ją żle oceniają chyba nie używają sprzęgła. Jedynie co do mnie to mogłyby być trochę krótsze przełożenia, ale wysoki moment to nadrabia, super trójka.
5,0
Układ jezdny
Pewnie, a o dziwo bardzo komfortowo jak na klasę średnią. Super układ kierowniczy. Wysoko zawieszony.
Komfort
5,0
Widoczność
Wyjątkowo dużo przestrzeni z przodu.
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, dużo przydatnych schowków. Fajne przełączniki na kierownicy. Wysoko i bardzo dobrze się wsiada. Bagażnik wystarczający i foremny, nie wiem co ludzie chcą jeszcze więcej. Wysokiej klasy sprzęt audio.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W tej wersji klimatronik z prostą i wygodną obsługą spełnia swoje zadania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ucucie jak w miniwanie, dobra regulacja i ergonomia foteli, z tyłu ciasno, jak to w kompakcie.
5,0
Wyciszenie
Jak na tąklasę auta bardzo cicho np. w porównaniu z testowaną poprzednio 1.6 benzyną.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To dobre auto do pracy, dynamiczne a przy tym nie trzeba martwić się o zużycie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiony rocznik poprzedni ze względu na cenę, niestety tylko droższe wersje jak ta są bardzoładnie wykończone w środku i wyposażone.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze za wcześnie na ocenę, ale chyba Toyocie można zaufać, postawiłem na niezawodność.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
myślę, że zachowa się jak na Toyotę przystało.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 116KM 85kW
[l/100km]