Podobno auto nie zawodne ale podobno.
Japońska zabawka na 100 tyś km.Nie dziwię się że Niemczech takie auta po 120 tyś sprzedają.
Silniki D4d nie polecam. Nie ma co porównywać z TDi
Wrażenia
2,0
Silnik
silnik z autoryzowany przez Toyotę chipem jest do niczego. 130 tyś zaczął kopcić jak Star.
2,0
Skrzynia biegów
Przy normalnej jeździe spaliło się sprzęgło po przebiegu 110 tyś śmieszne
4,0
Układ jezdny
układny jezdny dobry jednakże miałem wersje z ESP
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność średnia
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm wzrostu i bardzo ciasno jak dla mnie
2,0
Wyciszenie
Po zmienieniu opon z tzw głośnych na tzw ciche bez większych zmian . ten typ tak ma
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tak jak napisałem silnik z chipem do 100 tyś palił mało jednakże po przejechaniu 100-115 tyś spalanie wzrosło .
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
usterek było trochę takich jak podnośnik przedniej szyby, sprężarka klimatyzacji.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 116KM 85kW
[l/100km]