Samochód spełnia moje oczekiwania, wystarczający dla rodziny 2+1, wystarczający komfort i moc przy niskim spalaniu. Z uwagi na turbodziurę nie nadaje się na sprint ze świateł, ale wyprzedzanie super (trzeba tylko pamiętać o obrotach min.2000).
Wrażenia
4,0
Silnik
cichy, oszczędny i dość dynamiczny powyżej 2000obr, turbodziura wyraźnie odczuwalna
4,0
Skrzynia biegów
pracuje bardzo dobrze i bezgłośnie, wsteczny niekiedy za drugim razem (trzeba ponownie wcisnąć sprzęgło)
4,0
Układ jezdny
zbyt sztywne zawieszenie; przy takiej pojemności powinno być bardziej miękko zestrojone (z 1,4 i 90konikami nikt nie będzie przecież się ścigał)
Komfort
5,0
Widoczność
widać wszystko bardzo dobrze we wszystkich kierunkach (wersja sedan)
4,0
Ergonomia
ogólnie ok, ale: podłokietnik za daleko- mało uzyteczny; radio też - trzeba się mocno wyciągnąć; schowków jest sporo, fotele niezłe, materiały we wnętrzu też
wkurzają tylko dzwieki przypominajace o zapięciu pasów bezpieczeństwa (bardzo irytujące)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń, spalinowa nagrzewnica spełnia swoje zadanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
bardzo cicho, silnik słychać wyraźnie tylko podczas gwałtownego przyspieszania
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali zgodnie z danymi toyoty, pod warunkiem jazdy zgodnej z przepisami ;)
4,0
Stosunek jakość/cena
uwzględniając rabat i dodatki które otrzymałem nie mam zastrzeżeń;
wiadomo że zawsze mogłoby być taniej ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za młody, uzupełnię później
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]