Silnik
: PRZY MOIM STYLU JAZDY INNE SILNIKI BY JUŻ PADŁY!!!
5,0
Całokształt
NAPRAWDE POLECAM TEN SAMOCHÓD
Wrażenia
5,0
Silnik
JAK NA 1.4 TO BARDZO JESTEM ZADOWOLONY,A INNI MI NIE MOGĄ UWIERZYĆ ŻE TO TYLKO 1.4. ŻADNEJ AWARI A SAM JUŻ ZROBIŁEM 70TYŚ. JEDYNIE CO WYMIENIŁEM TO TARCZE PRZEDNIE I KLOCKI- KOSZT JAKIEŚ 600ZŁ.A JESZCZE WYMIENILEM ŚWIECE ŻAROWE BO PRZY -30STOPNIACH MIAL SPORE PROBLEMY Z ODPALENIEM. ZALECAM SAMEMU NIE WYMIENIAĆ, MI JEDNA PĘKLA I ZOSTAŁA W SILNKU :) TEN SILNIK MA ŁAŃCUCH ZAMIAST PASKA WIĘC REWELKA!
4,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT- PRAWIE BO NIE TRZEBA GO CO CHWILE SERWISOWAĆ. TAKA NOWINKA TOYOTY
5,0
Układ jezdny
SPORY ZAKRĘT PRZY 120KM BEZ PROBLEMU :)
Komfort
4,0
Widoczność
LUSTERKA SĄ W TYCH SAMYCH ROZMIARACH,A NIE JAK W TYCH NIEMIECKICH-MASAKRA
5,0
Ergonomia
RTOCHO FOTELE SĄ ZA TWARDE I SIEDZISKO ZA KRUTKIE ALE MOZNA SIE PRZYZWYCZAJIĆ
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
JAK NA TĄ KLASE SAMOCHODU TODARDZO DOBRZE DZIAŁA KLIMA. 3S I JUŻ WIEJE ZIMNE POWIETRZ
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DLA KIEROWCY JEST OK. TROCHE MAŁO MIEJSCA NA TYLNEJ KANPIE, ALE PRZECIESZ TO NIE ŁÓŻKO!!! WIECIE O CO CHODZI!:)
4,0
Wyciszenie
DO 130 NIC NIE SŁYCHAĆ, NO MOŻE SZUM POWIETRZA PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH- LEPIEJ OKNA NIE OTWIERAĆ
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
DO 140 POKAZUJE SREDNIO 4.5L NA STO KILOMETRÓW. A NA PEŁNYM GAZIE 180 TO JUŻ 11 LITRÓW!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
RAZ BYŁEM W SERWISIE. TAK Z CIEKAWOŚCI. WJECHAŁEM,ZAPLACILEM 150ZŁ I WYJECHALEM WSZYSTKO TRWAŁO 20MIN. A W ZIME ZAMARZŁ MI ZAMEK W KLAPIE INADAL NIE DZIALA
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
220000KM I NIC!!!:)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]